Bemutatkozunk

Az Irány Plitvice csapata 2016 óta szervez utazásokat a Plitvicei-tavak Nemzeti Parkba. A projekt úgy született meg, hogy egy nyaralás során magával ragadott minket a tavak és vízesések páratlan szépsége.

Úgy gondoltuk, mindenkinek látnia kell ezt a csodát, és megszerveztük az első utazást. Azóta már többezren utaztak velünk.

Rólunk mondták:

Anikó

Kellemes napot töltöttünk együtt. Szerintem a szervezés kitűnő volt! Úgy gondolom, hogy ez egy jó csapat. A kísérőink igazán kitettelek magukért, megfelelően lettünk tájékoztatva mindenről. Figyeltek ránk, bevárták a lemaradt embereket, le a kalappal előttük! Rengeteg fotót készítettek a csoportról, amiket majd szívesen meg is néznénk. 🙂 További izgalmas és tartalmas kirándulásokat!

Éva

Köszönöm a lehetőséget, hogy Veletek utazhattam. Nagyon élveztem az egész napot. Élményben gazdagon tértem haza.

Utaskísérőink

Berni

utaskísérő

A Plitvicei tavaknál már több alkalommal jártam utaskísérőként, mindannyiszor különböző évszakban. Teljesen magával ragadott a park, mindig felfedeztem egy újabb csodát benne, szerintem sosem fogom megunni.

Az utaskísérésre nem munkaként, sokkal inkább hobbiként tekintek. Mindig is szerettem új ismeretségeket kötni, jó kedvre deríteni és segíteni másokat.

Az eddigi útjaim során nem egyszer volt olyanra példa, hogy a közös út után a mai napig tartjuk a kapcsolatot néhány utasommal.

Noémi

utaskísérő

Az elmúlt két évben, amikor csak tehettem, hetente, kéthetente meglátogattam a túrázók Mekkáját.

Szám szerint nem is tudnám megmondani, hányszor volt szerencsém bejárni a Plitvicei-tavak minden zeg-zugát, hiszen az a legszebb a parkban, hogy minden egyes út alkalmával más és más arcát mutatja felénk, így mindig olyan érzése van az embernek, hogy először jár itt.

Az én személyes kedvencem a három kiépített kilátópont, ahonnan a park legszebb részeit kiemelt helyről csodáljuk meg. Ez a helyszín soha nem hiányozhat a túra végéről!

Rebeka

utaskísérő

Több éve dolgozom utaskísérőként és már több tucatszor jártam a Plitvicei-tavaknál. Minden alkalommal elvarázsol a park, a kedvencem a Felső tavak világa, ahol igazán lélegzetelállító vízesések várnak.

A középiskolai éveim után a Budapesti Corvinus Egyetemen kezdtem meg tanulmányaim, jelenleg is itt tanulok, illetve idegenvezető végzettséget szerzek a közeljövőben.

Azért szeretek utaskísérőként dolgozni, mert boldogsággal tölt el, hogy az utasaim jól érzik magukat és részese lehetek egy maradandó emléknek.

Rólunk mondták:

Éva

Rebeka volt az utaskísérőnk, kedves volt, mindenről tájékoztatott, tökéletes utvonalat választott ahhoz, hogy minden szép dolgot láthassunk. Köszönöm az élményt, mindenképpen ajánlani fogom barátaimnak, ismerőseimnek, hogy a Ti szervezésetekben utazzanak Plitvicei tavakhoz 🙂

Ilona

Párommal és két gyermekemmel (7 és 12 éves) utaztunk a Plitvicei tavakhoz. A parkban hajókáztunk, buszoztunk és hatalmasat túráztunk. A 33 fokban, összesen 17,5 km-t sétáltunk, 25000 lépést tettünk meg. A Nemzeti Park páratlan szépsége, növény- és állatvilágának gazdasága, a tavak, vízesések, zúgók, források és barlangok tarkította vadregényes tája olyan volt, mintha egy meseországba csöppentünk volna. Felejthetetlen élményekkel, több mint 250 db fotóval és videóval tértünk haza. Lepkéket kergettünk, kacsákat etettünk, egészen különleges halakat fedeztünk fel a kristálytiszta tavak vízében. Bár hétfőn visszatértünk a „szürke hétköznapokba”, mégis hallom a vízesések zubogását, ami szupererővel tölt fel minden percben. Kihagyhatatlan élmény!